کارآفرینان نقش محوری در بازار اقتصاد دارند، به این خاطر که به عنوان جرقه در موتور اقتصاد عمل می‌کنند و تمامی فعالیت‌های اقتصادی را فعال می‌کنند. موفقیت اقتصادی کشورهای جهان در نتیجه تشویق و پاداش دادن به این روحیه نوآوری کارآفرینان است.

جوامع موفق در جهان، آن‌هایی هستند که بیش‌ترین کارآفرینان را به همراه ساختاری اقتصادی و قانونی درست دارند و از این طریق به حمایت از کارآفرینان خود و فعالیت‌های گسترده آنها می‌پردازند.

هرچه روحیه ی کارآفرینی بیشتر در جامعه تشویق شود، آن جامعه رشد بیشتری خواهد کرد. زیرا این کارآفرینان و فعالیت‌های آنهاست که تعیین‌کننده سطح موفقیت، پیشرفت و رشد در اقتصاد در هر دولت و جامعه ای هستند.


سال‌های زیادی است که اقتصاددانان کارآفرینی را بخش کوچکی از فعالیت اقتصادی می‌دانند. این کارآفرین است که در جستجوی سود ریسک از دست رفتن شرکت را به جان می‌خرد و در پی فرصت‌هایی برای سود بردن از ی نیازهای برآورده نشده است.

به دلیل این شور و شوق و انرژی، خلاقیت و انگیزه‌ی کارآفرینانه است که تولید و فروش محصولات و خدمات جدید آغاز می‌شود.

کارآفرینان به دنبال عدم توازن بین درخواست و نیازهای مشتریان در محصولات و خدماتی هستند که در حال حاضر در دسترس هستند. کارآفرین فاکتورهای لازم برای تولید، عرضه و فروش محصولات و خدمات مورد نظر را کنار هم قرار می‌دهد، روی آن‌ها سرمایه‌گذاری می‌کند و پول خود و بقیه جامعه را برای تولید محصول یا خدماتی که می‌تواند با سود خوب (چه برای مردم چه برای خودش) به فروش برسد، به خطر بیاندازد.

بیش از هر عضو دیگری از جامعه، کارآفرینان منحصر به فرد هستند زیرا قادر به گرد هم آوردن پول، مواد خام، تجهیزات تولیدی، کارگران ماهر و زمین یا ساختمان‌های مورد نیاز برای تولید یک محصول یا ارائه خدمت هستند و قادر به برنامه‌ریزی جهت بازاریابی، فروش و توزیع آن محصول یا سرویس هستند.

کارآفرینان خوشبین و آینده گرا هستند، آن‌ها معتقدند که موفقیت ممکن است و حاضرند منابع خود را در پی‌ سود به خطر بیندازند. آن‌ها به سرعت در حال حرکت (پیشرفت) هستند و تمایل دارند تا استراتژی‌های مختلفی را برای دستیابی به اهداف پر سود خود امتحان کنند.  همچنین، انعطاف‌پذیر و تمایل به تغییر سریع در زمان دریافت اطلاعات جدید دارند.

ماسک های غیر استاندارد در بازار در روزهای کرونایی

حادثه‌ای تلخ در کشتی

کرونا به سود دانشجویان

کارآفرینان ,سود ,اقتصادی ,جامعه ,تولید ,دارند ,محصول یا ,محصولات و ,است که ,برای تولید ,هستند و

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

ضمن خدمت فرهنگیان آموزش زبان های خارجه در مشهد معمار خودت باش نشریه‌ی الکترونیکی رایانا میخواهیم باهم وارد دنیای دیجیتال شویم دوشکاچی طبیب حرف دل شیراز بازاریاب مدرسه بازاریابی و فروش ایران Marketing Academy